hirdetéskezelés

A fizetett keresések által megjelenhetsz a Google-ben, ahova naponta átlagosan napi 4,5 milliárd keresési lekérdezés érkezik. Ez lehetővé teszi, hogy a terméked vagy szolgáltatásod megjelenjen akár az első találati helyen a Google fizetős hirdetésként az organikus találatok előtt. A közösségi oldalak fizetett hirdetések lehetővé teszik, hogy gyorsan megjelenhess a közönséged előtt, azokon az online platformokon, ahol a legtöbb időt online töltik - a közösségi média hírcsatornáin.

 
A vizuális hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy rengeteg adatot és tanulási adatot kapj, hogy elősegítsék a közönség megértését, rendkívül releváns hirdetések készítését és hatékony elhelyezését. A Google Display és a Facebook platforomok lehetővé teszik, hogy szalaghirdetéseket jelenítsünk meg a megfelelő célcsoportok számára, olyan időpontban, amely nagy valószínűséggel elkötelezettséget eredményez. Egy átugorhatatlan, 30–60 másodperces YouTube-hirdetési forma helyett -ami valószínűleg a közönséget az eltávolodásra ösztönzi - több márka készít rövidebb, vonzóbb hirdetéseket. Két ajánlott hirdetési platform-lehetőség is van. A TrueView hirdetési rendszer, amely csak akkor fizet, ha az emberek mindezt megnézik, legalább 30 másodpercig megnézik, vagy interakcióba lépnek a CTA-val, teljesítmény-megközelítést és megtérülést kínál. A rövid megjelenésű hirdetések rövidek, kevésbé tolakodóak és emlékezetesek. Legfeljebb hat másodpercig terjedhetnek a rövid megjelenésű hirdetések egy YouTube-videó előtt, alatt vagy után, vagy alternatívaként bármely olyan webhelyen, amely a Google Display Hálózatot használja. Ismét teljesítmény-megközelítést kínálva a hirdetők minden videóra licitálnak az ezer megjelenítésenkénti költségre, vagyis a megrendelő csak akkor fizet, amikor a YouTube vagy a hálózat egyik webhelye ezt 1000-szer megjeleníti.

Hirdetés típusok


Fizetett hirdetés
Optimalizáljuk a fizetett keresési kampányt, hogy szinte azonnal a versenytársad elé kerülj a keresőmotorokban. A nagyon célzott hirdetési példány büszkeségnek tűnik a SERP tetején a megadott kulcsszó-kereséseknél, hogy növelje láthatóságát a potenciális ügyfelek előtt.

Fizetett közösségi média hirdetések
A demográfiai adatok, a viselkedési adatok, az érdeklődési körök és a közösségi fiókban közzétett információk felhasználásával a Facebook, a LinkedIn vagy az Instagram fizetett közösségi hirdetéseit felhasználhatjuk a márka ismertségének növelésére, potenciális ügyfelek generálására és a konverziók javítására célzás és egyedi eszközök révén.

Display hirdetések
Márka elemek létrehozásával, beleértve a képeket, videókat és hanganyagokat, támogatni tudunk abban, hogy hirdetési üzenetedet a megfelelő embereknek, a megfelelő helyeken és a megfelelő időben közöld.

Videó hirdetések
Tervezünk és létrehozunk egy koncentrált, hatásos, rövid videohirdetést márkádhoz vagy termékedhez, amelynek célja, hogy a nézőid számára vonzóvá váljon a tartózkodási hely, a demográfiai adatok, az érdeklődési körök, a témák és a remarketing alapján. A megfelelő típusú elhelyezés és kulcsszavak használatával biztosítjuk, hogy csak ott jelenjen meg a videós hirdetés, ahol valódi hatása lesz.
 

LÉPJ VELÜNK KAPCSOLATBA!

Írj nekünk e-mailt, és mi 48 órán belül válaszolunk. Kérlek írdd meg a telefonszámodat, és azt is, hogy miben lehetünk a segítségedre!