marketing tanácsadás

Megismerjük válllalkozásod helyzetét, majd átbeszéljük a célokat, átfogó online marketing stratégiát alkotunk és a lehetőségek maximális kiaknázásával növeljük a céged online jelenlétét!
Ismerd meg a marketing tanácsadás fő pilléreit!
1

POZÍCIÓ FELMÉRÉSE

Megismerjük a cég profilját, a márkát. Ki a célcsoport, hol elérhetőek? Mi a szolgáltatás? Pozicionáljuk a céget az online térben.
2

WEBES JELENLÉT

Megvizsgáljuk a weboldalt, a social média oldalakat, az egyéb digitális kommunikációs felületeket. Megismerjük a vásárlói útvonalat.
3

FIZETETT HIRDETÉS

Elemezzük a fizetett hirdetési rendszereket. Google Ads, Facebook, Youtube, Instagram, TikTok és egyéb hirdetések és PPC fiókok átnázáse.
4

ADAT ELEMZÉS

Megismerjük az elemző programokat, hol mérhetőek a marketing aktivitások. Google Analytics, Creator Studio, stb. Adatok elemzése.

Hogyan segítheti vállalkozást a digitális marketing stratégia?


- Az írásos stratégia útmutatást ad, és az általános üzleti célokra összpontosít - Az online fogyasztói és célszegmentálás megértése. - A megfelelő marketing platformok és eszközök kiválasztása - A költségvetés hatékony kezelése, a további erőforrások költségeinek csökkentése és a hirdetési költségvetés hatékonyabb felhasználása. - A csapat erőfeszítéseinek irányítása és szemléletének figyelemmel kísérése. - Segít az üzleti célok és a marketing terv összehangolásában.

Hogyan zajlik a marketing tanácsadás?


A jelentkezés első pontja, hogy kapcsolatba lépsz velünk, egy e-mail elküldésével. A kapcsolati adatokon túl éremes megadni minél több alapinformációt a céggel kapcsolatban. Érdemes kitérni a következőkre:
- A cég profilja, a weboldal linkje, termékek és szolgáltatások ismertetése
- A szolgáltatások célcsoportja (kik a vásárlók, kiket szeretne a cég elérni?)
- A jelenleg használt online marketing eszközök felsorolása: Facebook, Instagram, stb...
- Hirdetési platformok felsorolása. A látogatók hol találnak a cégre az online térben? Milyen marketing csatornákat használ jelenleg a cég? (Például Google Ads keresőhirdetés, Google Shopping kampány, Árukereső, Facebook hirdetés, egyéb platformok)
- Hogyan zajlik az eredmények értékelése? (Google Analytics és egyéb mérési rendszerek)
Minél részletesebb adatokat kapunk, annál jobban fel tudunk készülni a konzultációra. Természetesen ha jelenleg nem rendelkezik a vállalkozás online hirdetési csatornákkal, akkor nem kell kitölteni ezeket az adatokat. A termékek és szolgáltatások ismertetése viszont mindenképp szükséges.

Mi történik a regisztráció után?

Telefonon vagy email üzenetben felvesszük a kapcsolatot a jelentkezővel és időpontot egyeztetünk. Általában 2-3 munkanapon belül tudunk találkozni.
A konzultáció helyszíne budapesti irodánk, de online (Google Meet, Skype vagy Zoom) konzultációra is van lehetőség. Cím: 1024 Keleti Károly utca 29.
A konzultáció hossza:1 óra. Ezalatt az idő alatt bemutatjuk javaslatainkat és átbeszéljük a kérdéseit.

Mennyibe kerül az online marketing tanácsadás?

A marketing konzultáció ára 20.000 Ft/óra.
Az ár tartalmazza az előzetes felkészülést és egy óra konzultációt. Továbbá egy 20.000 Ft értékű kedvezményt, amit az OMT további szolgáltatásaira beváltható. Tehát ha bármilyen további feladattal megbíz minket, a tanácsadás gyakorlatilag ingyenes.

LÉPJ VELÜNK KAPCSOLATBA!

Írj nekünk e-mailt, és mi 48 órán belül válaszolunk. Kérlek írdd meg a telefonszámodat, és azt is, hogy miben lehetünk a segítségedre!