PPC csapatunk nyereséges, fizetett marketing stratégiákat talál ki és működtet. Adat-vezérelt megközelítést alkalmazunk a technológia és a kreativitás kombinációja mellett, hogy olyan nagy teljesítményű kampányokat irányíthassunk, amelyek kézzelfogható változást jelentenek az Ön cégének.

Minden a kulcsszókutatással kezdődik.
A Google hirdetések jelentik a digitális marketing egyik legerősebb és legjelentősebb platformjait. A Google Ads egy aukció alapú rendszer, amely lehetővé teszi a célzott hirdetések megjelenítését a Google találataiban és más Google-tulajdonában lévő felületeken. A Google Advertising előnyei rendkívüliek. A legismertebb, hogy a megfelelő időben képes a megfelelő ügyfelek vonzására. Ezenkívül a Google Ads a potenciális ügyfelek jelenlegi és korábbi tevékenysége alapján képes megcélozni a potenciális ügyfeleket.
A kampány végrehajtásának 3 fő lépése van:
1.
Kutatás és tervezés
Ebben az első szakaszban a kinevezett kollégánk beszél Önnel, hogy jobban megértse az Ön vállalkozását.
Innentől kezdve kutatásokat folytatunk a célközönséggel kapcsolatban, hogy megtudjuk, miként érjük el őket leghatékonyabban. Megkezdjük az Ön vállalkozása szempontjából releváns kulcsszavak kialakítását, miközben jobban megértjük a negatív kulcsszavakat is. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy olyan kampányt hozzunk létre, amely jobban megcélozza a kívánt közönséget. A versenytársakkal és a marketing megközelítésével kapcsolatos további kutatásokkal összeállítottunk egy nyertes stratégiát, amely lehetővé teszi számunkra, hogy megtaláljuk a kívánt vásárlókat, és kiállítsuk az Ön termékeire vagy szolgáltatásaira vonatkozó hirdetéseit.
2.
Kampány létrehozása
Miután az összes kutatás és tervezés befejeződött, megkezdjük kampányának létrehozását. Ez a folyamat magában foglalja a hirdetések elkészítését, a céloldalak felépítését és a személyre szabott szöveg és képek összeállítását a vizuális hirdetésekhez. Természetesen ezen folyamat során folyamatosan Önökkel is megismertetjük a frissítéseket, és mielőtt rányomnánk az OK-ra, végső beleegyezést kérünk Önöktől.
3.
Tesztelés és optimalizálás
Kezelési rutinunk részeként a hirdetéseket folyamatosan teszteljük és finomítjuk azzal a céllal, hogy a lehető legjobb konverziót érjük el. A tesztelés részeként új hirdetésmásolatot készítünk, hogy megtudjuk, a közönség miként reagál legjobban, és hogy hirdetései izgalmasak és frissek maradjanak. Hasonlóképpen, optimalizáljuk vagy teljesen új céloldalakat készítünk, és figyeljük a kulcsszavakat, hogy megtudjuk, mennyire jól teljesítenek, vagy új válogatást kell hozzáadni. Havi jelentéseket nyújtunk, hogy pontosan tudja, hol áll és hol tart a hirdetési költségkeret.